fredag 19 november 2010

The true story.

Jag känner mig faktiskt öppen nog att berätta om vad som hände mellan mig och Tommie förra veckan. Jag tänker ta upp allt här, tycker du det är bölande så är jag inte intresserad av din åsikt.

Allt började som sagt, med att han "flirtade" med en annan tjej på msn och trodde att jag inte skulle märka det. Jag loggade in på hans msn (kalla det snokande om ni vill, men jag litade på min magkänsla) och klickade upp historiken med denna tjejen. Precis som min magkänsla trodde, bemöttes jag av det jag befarade. Massa "raggningsrepliker" och annat som sårade mig djupt. Jag väckte Tommie mitt i natten och frågade vad fan han hade gjort. Jag grät och grät, tills jag somnade vid 05.00 på morgonen.

Samma dag, söndagen förrförra veckan, tog det slut. Officielt. Jag mådde så dåligt och förstod inte hur han kunde göra så mot mig efter allt jag har gjort för honom. Det var jag som fick han att lägga sitt gamla liv bakom sig fyllt med alkohol och annat strunt. Det var liksom mig han värdesatt högre än allt annat, sa han. Att inse det som hände var som ett slag i magen.

Hela den veckan som följde, alltså förra veckan, var han hos sin granne och tillbringade tiden där, för att slippa tänka. När Tommie är ledsen brukar han tyvärr dränka det i alkohol för att slippa tänka på det, vilket ledde till att det som kanske skulle kunna repareras gick i ännu fler bitar. Han gjorde "misstaget" att ligga med en annan tjej. Med tanke på att jag själv inte har fått reda på hela historien är det svårt att berätta det. Men jag har inga problem med att hänga ut tjejen eftersom hon var spiknykter. Denna tjej, Isabella Kvist, träffar Tommies lillebror och påstår sig vara kär i honom. Men tydligen inte.

Fråga mig inte varför, men när Tommie kom hem runt 03.00 den måndagmorgonen och skulle sova, hade hon kommit och lagt sig bredvid honom i hans säng och börjat pilla på honom. Tydligen hade skulle hon ta en snabbis på morgonen, men Tommie var inte tillräckligt packad, påstår hon. Detta gjorde mig så frustrerad och ledsen att jag än idag inte har ord för det.

Dagarna därpå var inte mycket bättre. Isabella Kvist (aka "fittan") fortsatte visade sig hos Tommie efter allt och jag blev RASANDE. Jag sprang in till Tommies lillebrors rum och skällde ut henne, jag kan lova att hade hon kommit närmre hade jag slagit ner henne där hon stod. Jag tror aldrig att jag har varit så arg någonsin i hela mitt liv. Jag skrek massa ord, grät och var så jävla arg att jag hade kunnat ta isönder var som helst. Än idag ångrar jag inte vad jag sa till henne, för det jag sa står jag för.

Nu har min illska lagt sig lite. Jag är fortfarande rätt ledsen och så, inser också att det inte bara är hennes fel eftersom det krävs två för en tango. Det värsta av allt, är att hon fortfarande visar sig där även fast hela familjen utom Tommies lillebror, hatar henne. Hon väntar ut mig, att Tommie ska göra sig av med mig, för att få komma åt honom.

Grejen är den att för 3 år sedan råkade Tommie komma i säng med denna Isabella Kvist och tydligen har inte hon glömt det. Tommie kommer knappt ihåg något, han var ju packad och bara 17. Eftersom jag och Tommie har gått fram och tillbaka hela tiden, har hon försökt få tag på honom genom att skriva massa sms, mejl och på facebook att hon älskar honom.

Isabella, om du någonsin läser detta. Har jag bara några saker att säga dig. 1. Han verkar inte älska dig, för hade han fortfarande varit med mig då? Kärlek kan man inte tvinga någon annan till, så du kan lägga ner. För hur mycket du än suktar efter honom, kommer han aldrig vilja ha dig. Isåfall hade han tagit dig för längesen. 2. Har du inte insett egentligen vad du har försört? Jag hoppas du sover så jävla gott.

Nu, gott folk. Vet ni anledningen till varför jag har varit så inaktivt och mått dåligt.

Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar