onsdag 17 november 2010

Hot and dangerous if you're one of us then roll with us.

Sitter för tillfället på Stadsbiblioteket med min vän Pernilla och pluggar! Vår lunch började klockan 11.15 sen är det håla fram till 13.20 så vi passade på att ta lunchen här och plugga samtidigt. Efter hur dåligt jag har mått har jag kommit efter rätt mycket med skolarbetet. Känner att det är dags att ta igen det nu. Har både tid och är på humör så lika bra att ta tag i det nu.

Dagen idag var bra, sov hos Tommie. Jag vet, alla undrar vad fan, rent ut sagt, som händer. Det undrar nästan jag med, men det kommer så småningom. Jag är bara inte redo att öppna mig ännu angående allt eftersom jag forfarande läker. Se det som att man inte kan springa direkt efter man har brutit benet, det tar ett tag.

Idag slutar jag rätt tidigt och det är skönt. Ska vara med Tommie och spela lite TV-spel. Snart är det helg, vet dock inte om det blir fest eller hur det blir.

Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar