måndag 1 november 2010

This is the story of a girl, who cried a river and drowned the whole world.

Hej! Har precis varit inne hos grannen och tittat på deras kattungar. Eller, det är ju inte deras, dom gör dom bara lite fetare tills deras nära och kära ska ha dom. Fråga mig inte varför det är så, men jag blev BLIXTKÄR. Dock glömmer man att även små ska bli stora... kan man inte bara ge alla djurungar en spruta så dom är små föralltid? Så underbart!

Måste också säga att pencilinen hjälper superbra! Börjar redan gå tillbaka litegrann, men är så oehört trött. Orkar knappt gå ner, äta och upp igen utan att bli helt utmattad. Har typ ingen energi i kroppen och pencilinen gör att jag måste på toa rätt ofta... "host". Men sålänge det hjälper får det ha det bieffekterna det har.

Imorgon hade jag tänkt börja plugga, har varit omöjligt idag. Måste som sagt börja på talkorten och jag hoppas verkligen att jag kommer lära mig det mesta utantill. Jag är JÄTTEdåligt på att lära mig saker utantill. När jag blir nervös måste jag titta på ett papper typ, och nu finns det inget papper. Great...



Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar