måndag 29 november 2010

Tonight we're going hard, just like the world is ours.

Jag blir så JÄVLA irriterad! Helt ärligt! Åh, pallar snart inte. Vi skulle ha ett prov idag, jag och Oskar eftersom vi missade det i onsdags. Men gissa vem som ska ta över lektionen eftersom den vanliga geografiläraren har åkt till Berlin med några elever - jo, REKTORN. Han hade inte en susning om något. Provet skulle vara i 2 delar, den första delen skulle ta 15 minuter och den sista 40. Men gissa vad nötet gör, jo ger oss den andra delen och blandar ihop det med tiden, så vi fick 15 ynka minuter på oss!? Jag menar, jag visste ju inte vilken del som var vilken så jag kunde inte säga ifrån. Oskar berättade det för mig efter hur det var. ÅH! Så frustrerande.

Annars så började jag 10.00 som alltid på måndagar, och jag vaknade upp hos Tommie. Det är så otroligt mysigt att spendera natten med någon när det är så kallt och ruggit ute. Hade 2 lektioner och lunch, sen var det slut. Tyskan var inställd så nu sitter jag hemma fast jag egentligen ska sluta om en halvtimme, hohoh. Så jag hade tänkt städa, plugga och sen gå en runda med Tommie. Vädret är underbart!

Kisses and hugs


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar