måndag 8 november 2010

There's more in to it.

Har mått lite sådär idag. Inte alls bra, faktiskt. Har mest varit arg och frustrerad, men jag och Tommie har pratat och vi förstår att vi aldrig kan vara tillsammans mer. Jag sa till honom att antingen visar han respekt för mig, man behöver inte träffas, men iallafall visa respekt, eller så klipper vi bort 16 månader från våra liv helt. Vi bestämde oss för respekten. Det värsta som finns är att leva i ovisshet. Men vi kommer aldrig gå tillbaka igen, så kära bloggläsare - ni behöver inte vara arga och tänka "vad fan gör hon?!". Vi pratade för att vi behövde veta var vi stod.

Imorgon är det redovisning av Släktsagan, och jag har varit helt borta så har knappt kunnat plugga. Men det är rätt skönt ändå. Jag brukar plugga i sista detalj och allt ska vara rätt, kanske lyckas jag att inte titta så mycket på papperna när jag inte är så nervös och supermån om att allt ska vara perfekt? Kanske förlitar jag mig på MINA kunskaper istället för pappernas? Iallafall, önska mig lycka till! Nu ska jag titta klart Top Model sen är det nästan time for bed.

Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar