tisdag 23 november 2010

As long you're here, there's hope.

Ännu en grå dag med massa av snöblandatregn. Det var nästan bud på att ta täcket över huvudet och strunta i den dumma alarmklockan. Jag fick ta till dom vanliga tankarna: Den som väntar på något gott väntar al(ltid)drig för länge. Jag blev så besviken när det inte var helg, haha. Verkligen ingen skoldag idag, men vad ska man göra?`

Just nu sitter jag och har Historia A - faktiskt jätteintressant! Älskar alla SO ämnena, speciellt religion och historia. Kan läsa hur mycket som helst och allt bara fastnar, det har det alltid gjort, enda sedan jag var 9 år gammal, rätt otroligt va? Så nu har jag precis gjort klart min uppgift och väntar på att dom andra också ska göra det så vi kan fortsätta med lektionen. Har man tur slutar man lite tidigare idag, maybe baby?

Hoppas ni har en bra dag! Det ska jag ha, ska sova hos Tommie ikväll.



Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar