fredag 29 oktober 2010

Next time I see you, giving you a high five because hugs are overrated.

Tjolahoppsan! Har börjat friskna till lite, känner mig inte alls så tung i huvudet längre men min hals ger sig inte! Den vill verkligen göra ont. Kan knappt prata, fatta hur irriterande det är när någon i min familj ropar på mig i trappan och jag kan inte kan ropa något svar tillbaka? Kan knappast höja rösten precis...

Har iallafall tagit tag i mitt rum och städat upp det värsta. Städade burarna och hängde in lite kläder. Som ni kanske vet så har ju min pappa födelsedagsfest och min(a) kusin(er) från Göteborg kommer som jag inte har träffat på c.a 3 - 4 år! Amazing! Längtar jättemycket.

Nu ska jag spela ännu mer Mario Kart, äta halstabletter och eventuellt vila.

Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar