fredag 29 oktober 2010

I have a hunger ticking my heart.

Hejsan! Är hemma från skolan idag igen, inte speciellt roligt. Börjar bli så raslös nu så snart klättrar jag på väggarna. Pappa har nästan precis sjukanmäkt mig och jag var tvungen att ringa kvinnan som håller koll på sånt på skolan för att se hur jag gör med mitt matkort. Om ni inte vet så får vi äta på 10 olika resturanger, så har vi ett kort vi betalar med, så småningom måste det laddas om och jag kan ju inte fixa det idag om jag är sjuk. Pinsamt samtal blev det, hon kunde knappt höra min p.g.a min hals. Men men, nu är det gjort iallafall.

Ska snart äta lite frukost, spela lite Mario Kart (måste ju låsa upp banorna!) och sen vet jag inte. Tänkte bara nämna, jag såg på "Spårlöst" på TV4+ innan. Det handlade om en tjej som ville hitta sin pappa som stack när hon var 2. Grät som tusan när dom hittade honom! Kan ni tänka er själva hur det hade varit? Usch så känslosam jag blir ibland. Sen ville jag bara avsluta inlägget med att säga: JAG FICK MVG- PÅ MIN FÖRSTA ENGELSKAUPPGIFT! AWSOMNESS TILL TUSEN!

Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar