torsdag 28 oktober 2010

Bad everything, bad no one.

Host host! Såklart har min förkyldning blivit värre! Säkert bara för jag nämnde det igår. Halsen värker, mandlarna är stora och huvudet är tungt. Jag tänkte att det är bättre att stanna hemma och vila så man kan blir frisk till imorgon och helgen. Det är ju mycket som händer i helgen, det får man inte missa!

På fredag är det myskväll hos Tommie, lördag firar vi pappas födelsedag och på söndag är det sleepover hos Evelina! Ser nästan mest fram emot lördagen, då kommer min kusin Sofia som jag inte har träffat på cirka tre år. Det ska bli kul att träffa henne! Sen kommer ju också min lilla kusin som idag är en vecka exakt. Saknar honom som tusan!

Annars idag har jag vaknat upp hos Tommie, gick raka vägen hem och åt frukost/te sedan lade jag mig i sängen. Har mest spelat Wii och tagit det lugnt. Ibland kan det behövas också. Jag är alltid "fullt ös medvetlös". Har alltid något på gång, den enda gången jag tar det lugnt är när jag sover, haha.

Nu ska jag titta klart "Top Model", äta en macka och te, sedan försöka sova lite. Ha det så bra!

Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar