tisdag 28 juni 2011



Ofräsha människor är verkligen superäckligt! Duscha och sköta sin vardagliga hygien är superviktigt för mig. Det är inte så att jag är rädd för bakterier och baciller, jag tycker bara det är vidrigt när killar går runt i samma tröja för länge eller tjejer med fett stripigt hår. Vill bara ta hem dem och duscha av dem .. usch! Hur svårt kan det vara att ta en dusch? Hellre en för mycket än en för lite, speciellt nu när det är så varmt!

Själviska människor som bara bryr sig om sig själva, är så himla fel! Ni kan bry er om er själva tills ni själv hamnar i skiten, för då litar ni på att alla andra ska hjälpa er ur det. Jag behandlar andra som jag vill bli behandlad och vägrar att stanna med människor som inte behandlar mig rättvist.

Sommarvärmen är verkligen efterlängtad! Äntligen är den här! Jag skyndade mig ut imorse och stekte jäklar i det. Luktade säkert bränt fläsk enda bort till grannarna, hihi. Lika varmt här som det var i Turkiet när jag var där, så ta vara på det nu för sjutton!

Sommarlov, måste jag verkligen dra upp alla anledningar? ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar